Isnin, 23 Mac 2009

tensen...


sebenarnya ,,,aku tak tau ..nak katakan apa yg terjadi pada diri ku ini... Hatiku hanya di kampung ...terkenangkan mak dan ayah aku je..

Bila wat prgramming masalah penyelesaian logic menjadi msalah utama terhadap diriku. Adakah aku gagal menjadi seorang prgrammer sedangkan aku da ada pengalaman yg lama dalam bidang PHP MySQL ni.. arghhh ...

Bila aku terpikir...adakah aku terlalu banyak dosa2 pada Allah..pada manusia? pada insan yg manalah aku telah berlaku zalim..mungkin kepada mak dan ayah aku kut...sebab kebizian menyebabkan aku lupa utk call mereka.. tp kerinduan tu membuatkan aku rase bersalah..

Atau aku harus mengubah kerjaya aku kepada bidang yang lebih baik seperti berlandaskan minat aku.. iatu mengajar...dan bertani...yea...2 bidang tu aku minat sejak kecil lagi. Setakat ni tak penah menghampakan dalam pengalaman ku mengajar... dan mendidik.. tak kisah la dalam bidang IT or sebaliknya... 

Begitu juga bidang pertanian,,,, bidang yang kuceburi sejak aku dbangku sekolah tp bukan utk commercialkan..mungkin aku boleh ..yessss...fairuz...bolehhh


0 ulasan:

Widget bagus

Jadilah teman saya

Anda berminat , Sila Klik