Khamis, 14 Mei 2009

let joins MSC Open Source Conference


assalamualaikum kawan2 sume...

korang ni peminat open source kan? eleh tak nak ngaku konon.. abistu kalo ko tak minat OS (singkatan open source kat post ni k). ... Jangan pakai wordpress untuk blogging .. jgn wat web gunakan joomla... jgn gunakan 7zip utk zip archiver file.. jgn gunakan linux based server utk hosting korang nye data...

Hehehe.. mmg agak mengarut.. tp apa salahnya anda menambahkan ilmu anda ttp Open Source ini.. Tak rugi apa2 pun... malah korang akan lebih seronok jika menda ni dapat di pratikan dalam kehidupan korang semua.


Sapa ley.. attend... sume boleh attend.. tp level umor tu biar agak2 la bro.. jangan la bawak baby lak.. kang menangis susah lak panelis nak cakap... think sendiri k.. bak kata Nabil.. lu pikir la sendiri..

Ok Insyallah aku akan attend ke sana .. meskipun ade jemputan kawin ... macam2 da.. tapi yang penting insyallah aku datang ...coz aku adelah pencinta OS terutamanya PHP...mySQL..Ubuntu Linux { ha..part ni poyo sikit coz masih pakai window}..

Kenali Open Source.. jangan jadi pirate user.. berani berubah... saya cabar anda...

5 ulasan:

Mohd Naim on 5/14/2009 12:29:00 PTG berkata...

saya sokong open source, tapi byk application saya guna xpakai open source

- MS Office 2007
- MS Windows XP
- Google Chrome
- Google Search
- Gmail (personal)
- Outlook/Zimbra (rasmi)

aman on 5/14/2009 06:36:00 PTG berkata...

insyaallah, kalo takde ape-ape halangan, kita bleh jmpe di sana..huhu

Unknown on 5/16/2009 11:49:00 PTG berkata...

@aman... ajak kawan2 ,,, mari kenalkan kepada dunia.. apa itu.. Open Source...

@naim.. join la.. FREE ma..

Tanpa Nama berkata...

salam....fyna nih....free eh??? nk apply kt ne eh?

Hisham on 5/27/2009 03:03:00 PTG berkata...

alamak... tak dapat pergi sebab... tak tersenarai... huhuhu.. hari tu pergi Mygoscon... ( malaysian governmnet open source conference kat picc).. tapi ko takde plak wak...

Widget bagus

Jadilah teman saya

Anda berminat , Sila Klik