Selasa, 14 April 2009

bermulanya keja as eksekutif pemasaran


assalamualaikum....

selamat petang... petang ni aku rest jap... aku kena merancang... merancang utk pelan hidup ku. selama ni aku mmg FAIL dalam perancangan.. sekarang aku berkerja sebagai eksekutif pemasaran bagi syarikat yang menyediakan perkhidmatan penerbitan serta suntingan.

Alhamdulillah berkat pengalaman menyertai persatuan di sekolah dan Bendahari kelab kompang KK9 serta beberapa aktiviti semasa di kolej kediaman tersebut.. aku dapat manage serba sikit pekerjaan baru ni..

Aku tinggalkan PHP dan MySQL... ooo tidak2...sama sekali tidak.. PHP n MySQL ni salah satu ilmu dan cabang ilmu yang aku wajib kuasai... tak kisah la keja apa...cuma tula...aku kena bahagikan masa utk keja hakiki ngan tanggungjawab sebagai seorang freelance..

Berkenaan nk menyambung pengajian tu semacam...berhenti ditengah jalan disebabkan ade permasalahan yg tak dapat ku bendung.Hmm apa masalah tu,,,, biarlah Allah dan aku je tau.. nk habaq kat sini pun tak elok la.. aku redha la n hadapi nya ngan tenang...

ok tu je post aku kali ni...

3 ulasan:

Mohd Naim on 4/14/2009 03:06:00 PTG berkata...

semoga berjaya dalam setiap perkara yg ko buat!

ingatlah..bukan mudah untuk berjaya..dan sentiasa melihat org yg lebih teruk dari kita..moga2 kita menjadi org yg bersyukur..

jangan mudah putus asa..kuatkan tekad..pasti akan berjaya!

is-nanie on 4/15/2009 10:58:00 PG berkata...

owh....

ingatkan da tuko profesion.. hehe..

pape pon.. gudluck~

julie on 4/25/2009 09:12:00 PTG berkata...

Alhamdulillah....wah dh dapat keje baru, neway gud luck n bila nk belanja makan ni....huhuhu