Rabu, 29 April 2009

Kepenatan tu Bessttt??


assalamualaikum...

Penat keja tu best...?? tak betul ke ko ni wak? Eh betul apa2... bila bercakap ttg perkejaan... pastu best ke tak best...jawapan ada pada diri anda sendiri..Kenapa? sebab kita yang memilih utk keja itu.

macam sekarang .. aku beralih ke bidang pemasaran daripada bidang IT.. ramai org tertanya2.. ko tak minat ke keja IT? Best tak keja wat sales.. { pemasaran} .Mmg honestly adalah tak best la sebab apa ,... ia bukan kepakaran aku..bukan bidang aku .. tapi tak pe niat aku ikhlas nk belaja sesuatu.. belaja apa.. belajar berniaga..

Kepenatan... minggu ni sungguh penat.. kenapa penat.??? sebab macam2 kena uruskan la . Kena siapkan MECD nye annual report.. { ni keja gila.. kena siapkan dalam tempoh kurang 2 weeks..projek apa? Rahsia.. biar aku dan org2 tertentu je tau}.. pastu banyak la ... 

Aku bajet nak wat  freelance .. tp nak wat ape.. kalo penat cam nk pengsan ni... huhu..Ya Allah.. jangan Kau berikan amanah yang tidak tertanggung pada diri ku.. 

Ok tu je la.. takde apa nk writing... da

0 ulasan: