Khamis, 11 Jun 2009

Selamat Hari Lahir Cikgu Rahim..


assalamualaikum...

Cikgu Rahim...sebenarnya bukan cikgu yang mengajar secara "real" . Aku meminati falsafahnya dalam salah satu social networking yang femes. Adakalanya beliau menyokong kerajaan kekadang hentam2 dengan falsafah beliau. Bagi aku tak salah... itu lah rakyat Malaysia, tak semua yang kerajaan buat betul .. Ada gak yang leykan tahap sengal

Selamat hari lahir. tu yang aku mampu nak wish. Perancangan utk jupe ni sebenarnya tak dirancang. Lagipun masa perjumpaan kat Chicken Rice Shop Mid Valley .. kebanyakan yang datang ialah anak2 murid cikgu...cuma aku je bukan. Takpe la.. aku datang berniat untuk mengenali cikgu Rahim... mentautkan jalinan ukhuwah. Kerana itu lah yg dipesan oleh Rasulullah. Jika kamu dipanjangkan...maka hendaklah kamu mengukuhkan silaturahim.

Ok la malas nk nulis panjang2...kang aku merapu je. Hope korang tgk la gamba yang aku post ni. Kalo paham..OK..kalo tak paham lak..buat2 la paham2 erk.


si minah tgh bagi ceramahnya..hahaha


Aku pun nak posing ngan cikgu rahim..

Aku pesan Ice Lemon Tea.. dan Milo { untuk senang tido da}

"Alahai satu lilin je aku dapat"

Sebenarnya... yang datang ramai lagi.. tapi yang lain2 da balik..



0 ulasan:

Widget bagus

Jadilah teman saya

Anda berminat , Sila Klik