Selasa, 2 Jun 2009

Sekitar Penikahan Helmi ft Aini


Sambungan

Selepas solat waktu zohor... saya menaiki kereta milik abg Helmi .. alhamdulillah rumah bakal isteri Helmi tak jauh dari rumah tumpangan. Dalam 10 minit sampai { lambat sebab kena follow org belakang da}.

Sampai di sekitar Kg. Sg Lias. Kereta abg long ..helmi tetiba mengurangkan bunyi kurang sedap...wahhhh penyejuk keta da rosak.. Sabar je la ...datang jauh dari Penang..tapi alhamdulillah Allah tu maha penyayang. berkat ukhuwah.. rupa2nya sepupu ada yang duduk sabak bernam.

Taklama kemudian saya bersama rombongan kuarga abg helmi masuk ke rumah. Time ni helmi da makin pucat. Dia pk macam2 . Pk soal air la.. mandi wajib. Tak lama kemudian... Tok kadi pun datang... La muda nyee... hehehehe



tak banyak cite...bagi tazkirah lebih kurang sal perkahwinan dalam islam...psatu terus nikah.dengan sekali lafaz..alhamdulillah pasangan selamat di nikahkan

pastu acara amik gamba...yang penting acara makan..perut da lapar.. Pastu kemas2 kembali ke rumah tumpangan sebelum saya pulang ke Shah Alam..lepak kat rumah kawan sekelas masa form 1-3. Jalan2 utk makan malam kat Jusco..Kota Raja...before solat isya n maghrib { wat jamak n qasar je..aku masih layak wat jamak}... pastu tidoo

syukur sume berjalan lancar..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

assalamu alaika
i didnt get anything from ur post )) don't inderstand malay. but seems like that theyr getting married? )) or i'm wrong?

Widget bagus

Jadilah teman saya

Anda berminat , Sila Klik