Khamis, 23 Julai 2009

Bila aku tak update blog aku...


assalamualaikum gang
...lama da aku tak update blog aku...kenapa la jadi cam ni erk...aku ada masalah ke??

Aku tak tau nak tulis apa sebenarnya...kalo diikutkan hati memang ade je idea dalam kepala. Penat punya pasal...hahahah...blogger ni babai la jawabnya...Erkk betul ke penat sangat...hmm ...yekut?...
sekarang ni memang fasa gerakan pemasaran yang di anggap gerila. Satu kaedah yang di guna pakai oleh bos aku semasa di awal pembabitannya dengan PTS. Hmmmm mesti korang tau kan apa itu pts. Kalo korang semua mamat / minah yang suka membaca buku sure ...la korang tau apa itu PTS.

Ok2...aku citer sikit la...PTS ni adalah kampeni penerbit buku. kalo korang nak tau...klik SINI .Tapi aku berkerja bukan ngan PTS. Tapi bos PTS iatu Fauzul Naim . Nak tau gak ke kampeni aku keja...OK2...aku bagi URL utk korang klik k? SINI

Oleh itu...korang jangan la pening2 kenapa la WAK ni tak publish or update blog ni...wak bz la...

0 ulasan: