Ahad, 5 Julai 2009

Bila Blog Tidak Di Posting Selama Seminggu???


assalamualaikum

Ramai kawan2 aku bertanya kepada aku dalam YM ke GTalk ke...mana2 la.Mereka tanya...pesal aku tak update. Update menda pulak ni...?? Update blog la . Hehehe.. Syok sendiri nampaknya aku ni.

Oklah...Ini alasan yang aku rasakan munasabah.

1st : Aku accident lagi..huaaaaa
Eh...wak accident lagi ke? Yea...aku accident lagi..Accident langggar ngan apa? Taklanggar ngan apa....jatuh macam accident yang aku citer dulu..JATUH MOTOR sendiri. Tapi ade perbezaan untuk kali ini . 1st lokasi iatu kat selekoh untuk masuk Lebuhraya Mahameru. 2nd melibatkan dua motor iatu aku ngan sorang mamat lagi yang nek moto Ex5, Alhamdulillah tiada kecederaan buat diriku. Tapi mamat sorang lagi...astagfirullah..cedera teruk..tapi dia berdegil untuk aku hantarkan ke Klinik yang berdekatan. Huhu... melayang lagi duit aku sebab nak repair motor.Nasib baiklah repair kat Jalan Ipoh {lokasi mat rempit selalu modify spare part...murah gak la...kalo kena kedai lain...mau2 dekat beratus la jwabnya...}. Sebenarnya pagi tu aku baru je repair lock tempat kunci handle motor...petang tu datang balik...

2nd ,... sebab aku teramat sibuk..
Alasan ni boleh pakai ke wak? Hmmm memang betul apa aku sibuk...Dah kerja aku pemasaran penerbitan. Tugas aku tak boleh selalu berada di dalam pejabat. Nak wat macam mana.,,terima jela amanah tu...

Setakat tu je la... Apa2 pun terima kasih kerana mendoakan keselamatan aku... semoga Allah balas jasa kalian semua erk...

P/s : sedeynya bila tak dapat claim duit untuk gantikan barang2..yang rosak tu. Katanya tiada terma tersebut dalam kampeni.

0 ulasan: