Sabtu, 24 Januari 2009

dari KL ke batu pahat...


assalamualaikum..

kali ni aku balik batu pahat alone...selalunye bersama apan aka rumate aku kat umah sewa KL . Disebabkan dia terlalu sibuk dan ada kereta.Dia balik lambat sambil menunggu adik beliau yang akan turun kat Puduraya. { dia cakap sama2 ngan adik dia balik skudai }.

Alhamdulillah perjalanan mengambil masa hmmm 3 jam dari batu pahat ke muar. Aku sampai kat muar dalam pukul 12tgh hari. Alhamdulilllah...best2. Layan anak2 buah aku,. sepanjang di highway utara selatan aku hanya berhenti seketika di Seremban {isi minyak moto}.... Linggi { santai2 sat ..gambaran cantik sangat. subahanallah...}.. pastu kat R& R jejantas Ayer keroh Melaka {topup minyak moto } dan terus ke Muar.

Gambar ni di amik semasa aku wat update kat twitter.thanks bro aliff.

Alhamdulillah mmg best perjalanan dari Kuala Lumpur,...before gerak tadi pun... mmg wat solat sunat sebelum musafir. Minta doa supaya Allah berkati perjalanan aku dan supaya dijauhi dari perkara2 yang tidak baik. Syukur kat Ustaz Azhar Hashim yang mengajar,..{ kalo tak silap aku dia yang ajar solat sunat tersebut}.

Tutup laptop sat ..layan mee bandung Muar...share ngan amin je...takut tak abis

Blog ni dipostingg masa aku pas solat maghrib kat Masjid Batu Pahat...
Masjid Batu Pahat Yang mendamaikan...ya Allah,,, Aku ingin bersama Mu { solat Maghrib sat }
syukran jazillan ya Allah...

0 ulasan: