Isnin, 19 Januari 2009

kena tulis balik dalam sini da...


assalamualaikum...new blog...new life...hahahaha

akoo seorang pgrammer freelance...wahhh tensen la...alamatnya kena cari keja yg lebih secure la pas nih.. bukan apa... biasa la nk wat future planning nye... Nak pinjam loan..huhuh

sekarang ni zaman kegawatan ekonomi dunia.. cuma aku tak tau la mood rakyat malaysia ni cam mana. Gawat ke tak gawat sama je... yang aku tau banyak kilang2 di Malaysia ni mood nak buang pekerja dari mengambil pekerja. Buang2 pekerja pastu amik "foriegner " punya pekerja... apa barang la majikan sekarang nih...sanggup meng'anaktiri'kan rakyat sendiri, kalo aku jadi PM or menteri yg related ngan industri da lama aku batalkan pemit perniagaan mereka ni

sekarang ni aku juz repair UM Info bos lama aku...biasa la kena mengajar Si Baya - RA baru en Mokhtar. Aku bajet dia leh berdikari sendiri tanpa pertolongan aku..sangkaan aku meleset belaka.. en Mokhtar suh aku ajar dia balik. Apa kes bai... wat la sendiri...pakcik Google ada..
belaja la berdikari... OK...

ok la nk makan tgh hari kat warung cik zah { mahal siuttt tp sedap...} 

0 ulasan: