Isnin, 19 Januari 2009

sepetang di pengajian islam UM


assalamualaikum...

selamat petang ..aku sekarang ada kat blok A pengajian islam... tempat feveret aku lepak2 dulu. Niat datang 1st ialah nk access internet free...sapa tak nak benda free. Kalo leh sume menda kita nak free...tul x? 2nd. suasana nk tgk suasaana pilihanraya di kubu kuat pro mahasiswa UM. 

suasana berbeza yg amat ketara sekali berbanding masa aku jadi student degree dulu. dulu mmg suasana menambat hati student untuk mengundi amat la besar sekali. calon sibuk nak amik hati masing2. Boleh dikatakan macam pilihan raya umum negara la.

Tp suasana piliharaya sekarang cam ampeh je...tul la kata makcik2 kat dewan makan KK9 dan kolej 8 {1st n 2nd year duk kolej 9 dan 3rd duk kolej 8 coz dekat ngan fakulti}..yang mana students sekarang cam biadap...sombong ..wat everla. Tak sangka aku... ish2...apa nk jadi ngan budak2 sekarang.

malam karang aku nak join budak2 ni teriak { menyokong GAGASAN} hehehe... apa2 pun... as bro atau abg di UM...semoga kalian berjaya dalam perjuangan ini. Pilihanraya hanya satu tempat nk tuntut keadilan n perjuangan,

0 ulasan: