Khamis, 5 Februari 2009

da sampai rumah...


alhamdulillah ..syukur da pukul 728 malam... begitu cepat masa berlalu tanpa ku sedari..huuhuhu... syukur alhamdulillah...tu la kata2 yg aku leh ucapkan selepas balik dari keja.

sekarang aku berkeja sebagai seorang programmer @ pengaturcara. Biasanya istilah programmer adalah istilah yg sangat femes berbanding ngan istilah pengaturcara. kenapa? Wallahu alam..bila mana org cakap prorgammer ... " wah ko ni mesti hebat la kan? boleh wat macam2..."  Takpun ayat yg biasa kuar ialah... " ko mesti hebat dalam bidang IT kan? ". Apa aku jwb kalo org kata cam ni... Aminn ..boleh la. Kenapa aku jawab cam tu sebab kita ni hamba je.. siapala kita ni ley wat macam2... tu kan keja tuhan bukan keja mahlukNya.

Hari bro nizam aka bos aku tak masuk opis. Alhamdulillah sebenarnya dia baru je dapat seorang lagi puteri yang selamat dilahirkan. Aiseymen.. tak taulak dia tadi kat ne..kalo tau ,... aku nak gak jadi 1st person tgk anak dia. Almaklum ar amik berkat.. hehehe..

Syukur..tu je aku ley ucapkan...semoga bro nizam dpat jadi bos yg baik.. ayah yg baik n sporting.. suami yang baik gak.. amin..

# ok nak sambung wat jscript...
adios..cau cincau

0 ulasan: