Selasa, 10 Februari 2009

hari ni yang best....


assalamualaikum...

kenapa aku kata hari ni best...sebab...best la..syukur.. pagi2 da bangun..pas je solat subuh...doa2 { utk arwah umie...mak abah kat kg...adik2...abg2..akak2...dan muslimin muslimat} pastu sambung koding php utk sistem hadiah pelajar IPT anak2 selangor,...tak sangka dak serumah aku kata...sok kena testing kat SUK...lor...aku blurr ingatkan hari Rabu ke apa...rupanya hari ni,.,, nasib baik la da siapkan sebahagian tu..,.

Pastu aku pejal...bob terus ke umah bos aka abg nizam { baru dapat anak ke 4..hehe}. pastu direct terus ke SUK Kerajaan Negeri Selangor...yang aku tak tahan...Bob asyik marah2 sal terlalu percaya ngan Nokia Navigator pejal... apa da.. ?? Mana taknya....sume jalan yang refer by henpone tu menuju ke tol je...so...kena kuar duitla...tu bob tak puas hati tu...

Sampai sana aku pun ....amik pas kat pejabat pengawaldepan pintu gate dan terus ke lobi. Mamat pejal ni satu kes la...suh edit ...gambar berkenaan dengan borang...nasib baik la aku ade Celcom Broadband utk upload ke server.. kalo tak..jgn harap la...nk masuk ke dalam server...


pas da ade dalam 3 jam kat SUK... terus ke PTPTN...ni pun satu kes gak...gunakan henpone tu...nasib baik la OK..tapi sampai bangsar lost..sebab bob macam tau jalan je tapi tak tau pun...wah2...nak pecah perut dengar celoteh bob..

pastu kitorang balik...yeay balik keja kul 3...petang

0 ulasan: