Rabu, 4 Februari 2009

sibuk bekerja di tempat baru


assalamualaikum...

rindunya aku kat blog aku ni... alhamdulillah dapat gak memostingkan idea2 pada kali ini. hmm bagi aku la... aku minta maaf sangat2..sebab terlalu sibuk dengan kerja2 programming yang mmg memenatkan ttp tidak membosankan { yeker tak bosan ... ye kut...sebab mmg aku peminat PHP katakan..kalo language programming lain mmg minta maaf la...hehehe..}.

Minggu ni aku berkenalan ngan abg nizam aka my bos. But aku tengok dia macam abang aku sendiri n tak nampak macam bos pun, kenapa? Waktu keja yg sangat fleksible. Ada one of beloved ex- roomate aku cakap la... " wei wak... abis gaji ko dibayar cam mana? " Aku jawab...setiap amanah yang suruh disiapkan kena siapkan sebelum tarikh yang diminta atau omputih kata dateline.

Cuma cabaran dakwah tu sebenarnya hijrah yang paling besar dalam diriku. Ya Allah berikan aku kekuatan dan berikan hidayah kepada housemate ku ni. Kenapa aku cakap cam ni? sebab sahabat2 aku ni jauh benar dari Allah... nk explain tak perlu la kut.. Insyallah slow talk... n dont forget to doa and usaha sungguh2... amin. Doakan aku kawan2...

tu je nak posting... santai petang bersama FREE Hot Spot ..a lhamdulillah...

0 ulasan: