Jumaat, 27 Februari 2009

Ku Mencari Cinta Hakiki


Assalamualaikum...

Ya Allah...
KAU tempat ku mengadu Ya Allah..
Tuhan pencipta alam semesta...

Ya Allah...
Kasih sayang Mu tiada tolok bandingan...
Kasih Mu tiada bertepi...
Sayang Mu kekal abadi...

Ya Allah... 
Berikan ku kekuatan ya Allah...
Kau lah pemberi kekuatan segala mahluk2Mu Ya Allah
Kau mampu menjadikan aku binasa jika itu Kau kehendaki
Kau mampu untuk memuliakan ku jika itu Kau Kehendaki

Ya Allah...
Siapakah aku ni ....
Aku adalah hamba Mu yang hina ...
Hamba Mu yang tiada apa2 ya Allah...
Aku sentiasa berlaku zalim terhadap diriku 
Sering mendahulukan hak yang bukan hakiki..
sedangkan aku tau... Hak Mu adalah hak hakiki 

Ya Allah...
Aku hambaMu yang kufur nikmat ya Allah..
Kau memberikan ku kenikmatan yang tidak mampu ku hitung
Jikalau air laut jadi dakwah...
akan keringlah utk ku tulis semua nikmat2 yang Kau berikan ya Allah..

Ya Allah ...
Ku pohon keampunan Mu ya Allah...
Ku pohon rahmat Mu...
Ibadah ku tidak cukup utk ke syurga Mu...

0 ulasan: